Андрій ЧЕРКАСЬКИЙ: семінар-практикум “Психологія в маркетингу”

9 квітня в рамках проведення тижня Інституту на кафедрі філософії і права був проведений семінар-практикум “Психологія в маркетингу”. Студенти групи ЕМ-181 обговорювали наступні питання:

  1. Що таке психологія в маркетингу?
  2. Чому ми купуємо?
  3. Важливість першого враження
  4. Емоційний маркетинг
  5. Техніки, які використовують маркетологи
  6. Соціальний вплив у маркетингу
  7. Як бренди створюють лояльність
  8. Маркетингові “маніпуляції” — етика чи хитрість?
  9. Психологія майбутнього маркетингу.

В обговорені приймали участь всі студенти, було відмічено, що психологія відіграє важливу роль у маркетингових стратегіях, оскільки вона допомагає маркетологам зрозуміти, як споживачі приймають рішення про покупку.

Провів захід доцент кафедри Черкаський А.В.