Андрій ЧЕРКАСЬКИЙ: семінар-практикум “Психологія в маркетингу”
9 квітня в рамках проведення тижня Інституту на кафедрі філософії і права був проведений семінар-практикум “Психологія в маркетингу”. Студенти групи ЕМ-181 обговорювали наступні питання:
- Що таке психологія в маркетингу?
- Чому ми купуємо?
- Важливість першого враження
- Емоційний маркетинг
- Техніки, які використовують маркетологи
- Соціальний вплив у маркетингу
- Як бренди створюють лояльність
- Маркетингові “маніпуляції” — етика чи хитрість?
- Психологія майбутнього маркетингу.
В обговорені приймали участь всі студенти, було відмічено, що психологія відіграє важливу роль у маркетингових стратегіях, оскільки вона допомагає маркетологам зрозуміти, як споживачі приймають рішення про покупку.
Провів захід доцент кафедри Черкаський А.В.